Paslaugų teikimo sutartis
Ši sutartis sudaroma tarp Lauryno Jankevičiaus dirbančio pagal
individualią veiklą, kurios numeris 687291; registracijos adresas
Rinkuškių g. 47-32, Biržai; tel. +370 681 29342; el. paštas:
info@magu.lt; a/s LT21 7300 0101 4193 2212 "Swedbank", AB (toliau –
Paslaugų teikėjas), ir Kliento, užsiregistravusio magu.lt,
teisingai užpildžiusio visus registracijai reikalaujamus duomenis
(informacinius laukus) registracijos formoje ir sutikusio su šios
sutarties sąlygomis, savo sutikimą patvirtinusio nurodžius sąlygą
„Aš sutinku su sutarties sąlygomis“
1. SUTARTIES DALYKAS
1.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti Klientui užsakytas
svetainių/serverių administravimo ir/ar monitoringo ir/ar talpinimo
ir/ar elektroninio pašto ir kitas susijusias paslaugas (toliau –
Paslaugos), o Klientas įsipareigoja naudotis Paslaugomis sutartyje
nustatytomis sąlygomis.
1.2. Paslaugų aprašymai, teikimo sąlygos ir kainos pateiktos
elektroninėje parduotuvėje magu.lt.
1.3. Užsakymas – magu.lt savitarnoje Kliento pateikti ir
patvirtinti duomenys, užsakomos paslaugos, Paslaugų teikimo terminas
ir kita reikalinga informacija.
2. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja:
2.1.1. teikti Klientui Užsakyme nustatytas Paslaugas;
2.1.2. pradėti Paslaugos teikimą po apmokėjimo pagal Užsakovo
pateiktą Užsakymą bei apie tai pranešti Užsakovui jo nurodytu
elektroniniu adresu;
2.1.3. Paslaugos teikimo laikotarpiu konsultuoti Užsakovą
atitinkamos Paslaugos teikimo klausimais;
2.1.4. informuoti Užsakovą el. paštu ne vėliau kaip prieš 24
(dvidešimt keturias) valandas apie planuojamus profilaktinius darbus
ar kitus techninius pakeitimus, dėl kurių gali kilti tam tikros
Paslaugos teikimo sutrikimai;
2.1.5. Užsakovui informavus apie tam tikros Paslaugos teikimo
sutrikimus, įvykusius dėl Paslaugų teikėjo techninės ar programinės
įrangos gedimo, per 8 (aštuonias) valandas imtis priemonių jiems
šalinti;
2.1.6. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Paslaugos
mokesčius ar Paslaugos teikimo sutarties sąlygas , paslaugų teikimo
taisykles, ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį informavęs apie tai
Klientą. Apie paslaugos mokesčių pasikeitimą Klientas informuojamas
tik tuo atveju, kai paslaugos mokesčiai yra didinami.
2.1.7. gavęs Lietuvos Respublikos teisėsaugos institucijų, pareigūnų
arba kitų asmenų, pagal įstatymą turinčių teisę reikalauti, kad būtų
atskleista informacija, reikalavimą suteikti informaciją, prieš
suteikdamas tokią informaciją, jei tai teisėta ir įmanoma, apie tai
nedelsiant informuoti Klientą.
2.2. Užsakovas įsipareigoja:
2.2.1. pateikti teisingą jį identifikuojančią informaciją. Paslaugų
teikėjas turi teisę atskirais atvejais reikalauti, kad Užsakovas
pateiktų jo nurodytos informacijos tikrumą patvirtinančius
dokumentus;
2.2.2. laikytis Paslaugos teikimo sąlygų, su kuriomis Užsakovas
susipažįsta ir sutinka sudarydamas šią sutartį ir/ar naudodamasis
Paslaugų teikėjo paslaugomis;
2.2.3. pasikeitus Užsakovo kontaktinei informacijai arba
rekvizitams, informuoti Paslaugų teikėją apie pasikeitimą per 5
dienas arba prisijungti prie magu.lt savitarnos ir pakeisti savo
identifikuojančią informaciją;
2.2.4. nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją telefonu arba el.
paštu apie tam tikros Paslaugos teikimo sutrikimus;
2.2.5. mokėti už teikiamas Paslaugas šios sutarties 3 skyriuje
nustatyta tvarka;
2.2.6. nenaudoti Paslaugų teikėjo Paslaugų neteisėtais tikslais,
įskaitant, bet neapsiribojant masinio el. pašto siuntimu, ir/arba
pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus arba kitų
Paslaugų teikėjo klientų teises ir teisėtus interesus;
2.2.7. pripažinti ir laikyti pasirašytais ir patvirtintais
elektroniniais kanalais Paslaugų teikėjui atsiųstus pranešimus, jei
Užsakovas tinkamai užsiregistravo;
2.2.8 Užsakovas užtikrina, kad masiškai nesiųs nepageidaujamų
elektroninių laiškų (brukalų), elektroninio pašto serverio ar
svetainės skriptų pagalba.
2.2.9 Užsakovas užtikrina, kad visi likę jo skriptai ar programiniai
kodai nepadarys žalos savo ir kitiems serveriams.
2.3. Jeigu Užsakovas imasi bet kokios veiklos, kuri nepagrįstai
smarkiai apkrauna serverio, kuriame talpinama užsakyta paslauga,
resursus arba kuri reikalauja neproporcingų Paslaugų teikėjo
techninės infrastruktūros resursų, įskaitant, bet neapsiribojant
didelio e. pašto laiškų siuntimo, aktyvių skriptų ar kitos
programinės įrangos naudojimą, ir, Paslaugų teikėjui įspėjus
Užsakovą, pastarasis nepašalina trukdžių, Paslaugų teikėjas turi
teisę apriboti pateikiamus techninius resursus arba sustabdyti
Paslaugos teikimą nedelsiant ir/arba nutraukti Sutartį.
2.4. Paslaugų teikėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo apriboti
prieigą prie Užsakovo svetainės, jei į svetainę yra nukreipta DDoS
ataka (angl. Distributed Denial of Service).
3. ATSISKAITYMO TVARKA
3.1. Registracijos mokestį (jeigu toks nustatomas), o taip pat
abonentinį mokestį už pirmąjį Paslaugų teikimo periodą, pagal
Užsakyme pasirinktą planą Užsakovas privalo sumokėti 14
(keturiolikos) dienų bėgyje nuo išankstinės sąskaitos išrašymo.
Užsakovui neapmokėjus sąskaitos per 14 (keturiolika) dienų,
Užsakymas netenka galios.
3.2. Sąskaitą−faktūrą už Paslaugas Paslaugų teikėjas išrašo per 10
(dešimt) kalendorinių dienų po to kai Užsakovas apmoka sąskaitoje
išankstiniam apmokėjimui nurodytą pinigų sumą ir išsiunčia Užsakovo
nurodytu el. pašto adresu.
3.3. Už papildomas paslaugas ar didesnių Paslaugų teikėjo serverinio
kompiuterio resursų naudojimą nei numatytą Užsakyme Užsakovas apmoka
pagal galiojančius įkainius atskirai pagal Paslaugų teikėjo pateiktą
sąskaitą-faktūrą per joje nurodytą terminą.
3.4. Visi mokėjimai laikomi atliktais nuo pinigų įskaitymo į
Paslaugų teikėjo sąskaitą dienos.
3.5. Užsakovui laiku neapmokėjus pateiktų sąskaitų, už kiekvieną
uždelstą kalendorinę dieną Užsakovas privalo mokėti 0,04%
delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
4. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
4.1. Šalių atsakomybė nustatoma pagal galiojančius Lietuvos
Respublikos teisės aktus ir šią sutartį.
4.2. Paslaugų teikėjas neatsako už žalą, kilusią dėl siunčiamos arba
gaunamos informacijos patikimumo, praradimo, vėlavimo, dėl virusų ar
pan., kurią Užsakovas tiesiogiai ar netiesiogiai gali patirti,
naudodamasis Paslaugų teikėjo duomenų perdavimo tinklu komerciniais
arba nekomerciniais tikslais.
4.3. Paslaugų teikėjas neatsako už bet kokią interneto tinkle
esančią ar siūlomą informaciją, medžiagą, produkciją arba paslaugas.
Naudodamasis Paslaugomis, Užsakovas veikia savo rizika ir prisiima
visišką atsakomybę už savo veiksmus. Jokia Paslaugų teikėjo ar jo
darbuotojų šiame punkte nurodytais klausimais suteikta informacija,
patarimai, rekomendacijos nesukuria Paslaugų teikėjui jokių
įsipareigojimų Užsakovo atžvilgiu.
4.4. Paslaugų teikėjas neatsako už bet kokį apribojimą, kurį
Užsakovui taiko tretieji asmenys (įskaitant trečiųjų asmenų
sprendimus taikyti sankcijas ribojančias Paslaugų teikėjo veiklą).
4.5. Paslaugų teikėjas neatsako už Užsakovo svetainės ar jos
turinio, prieštaraujančio galiojantiems Lietuvos Respublikos teisės
aktams, laikymą ir pašalinimą.
4.6. Paslaugų teikėjas neatsako už bet kokius Kliento patalpintų
svetainių ar elektroninio pašto veiklos sutrikimus ir apribojimus,
kai šiuos sutrikimus bei apribojimus lėmė ne Paslaugų teikėjo
veiksmai ar neveikimas bei 6.4 punkte numatytais atvejais.
4.7. Bet kuriuo atveju, esant Paslaugų teikėjo kaltei dėl netinkamo
Paslaugų suteikimo, Paslaugų teikėjo atsakomybė ribojama tiesioginių
nuostolių suma, kuri lygi Užsakovo mokamam vieno mėnesio mokesčio
dydžiui. Netiesioginiai nuostoliai (nesudaryti sandoriai, negautos
pajamos, negautas pelnas) – nėra atlyginami.
5. NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)
5.1. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės dėl sutartinių
įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, jei negali jų vykdyti
dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo jų valios (force majeure).
5.2. Šalis, kuri dėl force majeure aplinkybių negali vykdyti pagal
šią sutartį prisiimtų įsipareigojimų, privalo nedelsdama pranešti
apie tai kitai Šaliai. Tinkamai nepranešusi, Šalis nuo atsakomybės
neatleidžiama.
5.3. Jei force majeure aplinkybės tęsiasi ilgiau kaip 60
(šešiasdešimt) dienų, bet kuri Šalis turi teisę nutraukti šią
sutartį, apie tai raštu pranešusi kitai Šaliai.
5.4. Šalis, dėl force majeure aplinkybių negalėjusi vykdyti pagal
šią sutartį prisiimtų įsipareigojimų, privalo nedelsdama raštu
pranešti kitai Šaliai apie nurodytų aplinkybių išnykimą.
6. SUTARTIES GALIOJIMAS, JOS APRIBOJIMAS IR NUTRAUKIMAS
6.1. Teisė naudotis Paslaugomis galioja Užsakyme nurodytą
laikotarpį. Iki Užsakymo termino pabaigos Klientui pagal Paslaugų
teikėjo pateiktą išankstinę sąskaitą apmokėjus už naują Užsakymo
terminą, kaip nurodyta šioje sutartyje, Sutartis pratęsiama
automatiškai tam pačiam periodui.
6.2. Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo dienos ir galioja iki
Paslaugų teikimo pabaigos.
6.3. Kiekviena šalis turi teisę ją nutraukti raštu ar elektroniniais
kanalais įspėjusi apie tai kitą šalį prieš 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų. Nutraukus šią sutartį, sumokėtas registracijos
mokestis už Paslaugas negrąžinamas.
6.4. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti šią
sutartį arba tam tikros Paslaugos teikimą, šiai atvejais:
6.4.1. įspėjęs prieš 3 darbo dienas, jeigu Užsakovas nevykdo bent
vieno šia sutartimi prisiimto įsipareigojimo;
6.4.2. nedelsiant- jeigu kyla bet kokie apribojimai ar sankcijos
Užsakovo veiklai ar Paslaugų teikėjas negali vykdyti įsipareigojimų
pagal Sutartį dėl trečiųjų šalių apribojimų.
6.5. Užsakovas vienašališkai nutraukęs šią Sutartį, jei nėra
pasibaigęs Užsakymo terminas, privalo sumokėti visus mokesčius,
susijusius su Paslaugų teikėjo faktiškai jam suteiktomis
Paslaugomis, Paslaugos įdiegimo bei atjungimo mokesčius, kompensuoti
Paslaugų teikėjui visas suteiktas nuolaidas, taip pat atlyginti
visas kitas išlaidas, kurias Paslaugų teikėjas patyrė, vykdydamas
Sutartį, iki pranešimo apie Paslaugos ar Sutarties atsisakymo gavimo
iš Užsakovo dienos išskyrus tuos atvejus, kai Užsakovas atsisako
Paslaugos, po pranešimo iš Paslaugų teikėjo gavimo apie Paslaugos
kainos padidinimą ar apie kitų esminių Sutarties sąlygų pakeitimą
bloginančių Užsakovo padėtį.
7. KITOS NUOSTATOS
7.1. Visi šioje sutartyje nesureguliuoti klausimai sprendžiami pagal
galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
7.2. Šalys sutarė, kad visi ginčai dėl prievolių pagal šią sutartį
vykdymo bus nagrinėjami teisme pagal Paslaugų teikėjo buveinės
vietą.
7.3. Visi šios sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriama
šios sutarties dalis. Sutartį sudaro ši Paslaugų teikimo sutartis,
užsakomų Paslaugų teikimo sąlygos, kiti jose paminėti dokumentai,
kainos skelbiamos magu.lt bei Užsakymai. Esant prieštaravimų
tarp šios Paslaugų teikimo sutarties teksto ir kitų sutartinių
dokumentų, nustatoma tokia dokumentų viršenybė: Paslaugų užsakymai,
Paslaugų teikimo sąlygos, ši Paslaugų teikimo sutartis, kiti
sutartiniai dokumentai (nebent juose aiškiai būtų nurodyta viršenybė
kitų dokumentų atžvilgiu). Vėlesnio sutartinio dokumento nuostata
pakeičia ankstesnio sutartinio dokumento analogišką nuostatą.